קניית בגדים
נובמבר 23, 2021 מאת admin 0

הפריט הכי שימושי בארון של הילדה: 5 טיפים לרכישת טייצים באונליין

טייץ ספורט הוא אחד מפריטי הלבוש שרוב הבנות לובשות לעתים קרובות. איך לקנות טייץ לילדות שהן יאהבו, בלי לצאת מהבית?

במדינה חמה כמו ישראל, טייץ קצר הוא פריט חובה בכל ארון. הוא מלווה נשים, נערות וגם ילדות, כאשר בקטגוריית הגיל הצעירה נהוג ללבוש אותו לכל מקום. החל מבית הספר, דרך החוגים ועד למפגש עם חברות. אבל מה הופך אותו למיוחד כל כך, ואיך קונים אותו בלי למדוד? 

למה בנות לובשות טייץ?

למרות שממבט ראשון ייתכן שלא מובן למה טייץ לילדות הפך לבחירה פופולארית כל כך, קיימות מגוון סיבות מאחורי ההעדפה. הראשונה היא שהוא פשוט נוח. מדובר בפריט לבוש שהולך טוב עם כל טישרט, מתאים גם לפעילויות ספורט ומאפשר ליהנות מגיוון. בנוסף, ניתן לשים טייץ קצר גם מתחת לחצאיות ושמלות, ועל ידי כך להמשיך לרוץ ולשחק בלי חשש מאי נוחות. 

איך בוחרים טייץ לילדות בלי למדוד?

  1. התבוננו באורך – למרות שהתמקדנו בעיקר בקטגוריה של טייץ קצר, טייץ לילדות מגיע במגוון אורכים. תוכלו למצוא ברשת גם טייץ ארוך, טייץ שלושה רבעים (שמגיע עד מתחת לברך) וטייץ שבע שמיניות. לכל אחד יתרונות משלו, וכדאי לבחון את כולם.
  2. בדקו את הבד – הבד של טייץ ספורט יהיה שונה מהבד של טייץ שמיועד לשמש מתחת לשמלה או לפעילות יומיומית שגרתית. זה מאוד מפתה להתמקד באיורים ובפרינטים של טייץ שרואים ברשת, אבל חשוב לזכור שהמראה הוא רק במקום השני.
  3. הסתכלו על אזור הגומי – הגומי שבחלקו העליון של הטייץ יכול להגיע כתוספת עבה או כגומי דק. בדקו כיצד נראה הטייץ המועדף על הילדה, ונסו למצוא גומי זהה.
  4. חפשו מאפיינים נוספים – בניגוד לעבר, כיום תוכלו למצוא טייץ לילדות עם פרמטרים נוספים. החל מכיווצים בקצוות ועד לכיסים ייעודיים שמתאימים לאחסון מפתח או גומיה לשיער. 
  5. ואל תשכחו גם את הביקורות – בחלק מהאתרים תמצאו ביקורות של גולשים קודמים. רפרפו עליהן כדי למצוא התייחסויות שיעזרו לכם בקבלת ההחלטה.