דצמבר 13, 2021 מאת admin 0

המדריך לבחירת צבע לשיער

בחירת צבע לשיער היא אחת מהבחירות המשמעותיות ביותר שתוכלו לבצע ביחס למראה החיצוני. איך לקבל החלטה בלי להתבלבל או להתחרט בדרך?

צבע לשיער הוא ללא ספק בחירה אישית, שצריכה לבסס על ההעדפות של כל אחד. עם זאת, נוכח מבחר האפשרויות העצום, קל להתבלבל ולבחור בגוון שלא תהיו שלמים איתו. לכן בין אם אתם כבר מומחים לעניין ובין אם מדובר בפעם הראשונה שלכם, יש כמה טיפים שכדאי לקחת בחשבון. 

צבע לשיער
איך לבחור את צבע השיער הבא שלך?

מתלבטים? אל תתרחקו מדי מהמקור

כלל המפתח למי שלא רוצה לעשות שינוי גדול מדי, הוא להתרחק עד שני גוונים מצבע השיער הטבעי. כך תהיו בטוחים שהתוצאות יחזיקו מעמד, ושהן גם ייראו טבעיות יחסית. 

עסוקים? חשבו פעמיים על הגוון הנבחר

אם השיער הטבעי שלכם חום ואתם שוקלים לעבור לבלונדיני למשל, קחו בחשבון שתחזוק הצבע ידרוש מכם לא מעט מאמץ. בחירה בלגוון ששונה מאוד מהצבע הטבעי, מחייב צביעה חוזרת אחת למספר שבועות. זאת מאחר שכל צמיחה של השורש, תהיה ניכרת מאוד מהרגע הראשון. לכן מומלץ לבצע שינויים גדולים רק אם יש לכם זמן ואפשרות להתחייב לתחזוקתם.

השיער שלכם שביר או שאתם נוטים לנשירה? 

בחירת צבע לשיער צריכה להתבסס על הגוון המתאים וגם על המותג הנכון. צבעי שיער באיכות ירודה עלולים לפגוע בשיער, להוביל ליובש ולהתבטא גם בגוון שונה מזה שחיפשתם. הדבר תקף במיוחד לשיער חלש שזקוק לעזרה מיוחדת.

ואחרי שבחרתם את הגוון – הגיע הזמן לבחור את הסוג

בחירת צבע לשיער ממותג איכותי לא חייבת להתבטא בהוצאה גבוהה מהמצופה. קטגוריית צבעי השיער באתר סקארה, תאפשר לכם להתחדש בצבע לשיער מבית חברת גרנייה, שידועה בעמידות ובאיכות גבוהה. עם ערכה מלאה שבה כל מה שצריך כדי לצאת לדרך, ואפשרות לרכישת מוצרים נלווים שיעזרו בתחזוקת התוצאה.

עבור מי שמחפשים פתרון ממוקד לטיפול בשורשים, סקרה מציעה גם ספריי צבע לשיער שמאפשר לכסות את מה שרוצים להסתיר – תוך שניות. כל המוצרים מגיעים במחירים הידידותיים שסקרה מאופיינת בהם, שמאפשרים ללקוחות להשתמש במוצרים מובילים מבלי להתפשר על התוצאה.

אז אחרי שבחרתם צבע לשיער, הגיע הזמן לעשות ללמוד איך לעשות תסרוקות קלות לשיער

צבעים לשיער
המדריך המלא לבחירת צבע לשיער