חליפות לנשים
אוגוסט 22, 2023 מאת admin 0

5 חליפות נשים שלא תרצי להחליף

חולמת על טוטאל לוק שכיף ללבוש ביחד, אבל מתקשה למצוא את השילוב שלא ייראה מתאמץ מדי? אנחנו הכי מזדהות. בדיוק בגלל זה, יצאנו לחפש כמה רעיונות מושלמים ברשת טוונטי פור סבן

חליפות נשים

קשה שלא לסובב את המבט אחרי מישהי שעוברת עם חליפת שני חלקים מושלמת. מצד שני, לא תמיד קל למצוא את החליפה שתתאים לסדר היום שלנו. כזו שתשתלב גם בסיבוב בקניון, מפגש קליל עם חברות או יציאה למסעדה, ולא תהיה רשמית מדי אלא להיפך. כדי למצוא כמה רעיונות, ניגשנו לאתר של טוונטי פור סבן, שידועה בתור המקום למי שמחפשת סטייל ונוחות יומיומית במקום אחד. אלה כמה מהכיוונים הבולטים שמצאנו לעונת הקיץ:

  1. מכנסיים קצרים ופוטר – חליפות נשים ממש לא חייבות לכלול פריטים פורמליים ורשמיים. למעשה, אפשר ליצור חליפה תואמת שתיראה הכי יומיומית שיש, ועדיין הכי מלאה בסטייל. בחללים ממוזגים קר ובחוץ לוהט? חליפה של מכנסיים קצרים ופוטר היא בדיוק מה שאת צריכה. בין לבין, תוכלי לקשור את הפוטר על הכתפיים או פשוט לשים בתיק ולשלוף בעת הצורך. מדובר בפתרון המושלם לבילוי מחוץ לבית, שמומלץ גם כביגוד לשדה התעופה בדרך לחופשה הקרובה.
  1. חליפת טטרה – מי אמר שאי אפשר למצוא חליפות נשים רכות ומפנקות? בד הטטרה הוא הבחירה המועדפת עלינו בכל פעם שאנחנו מחפשות טוטאל לוק קז'ואלי במיוחד, והיא נראית מעולה כמעט בכל אירוע.
  1. המחויט עם הווסט – מכנסיים מחויטים וטופ שהוא וסט קצרצר, למראה רשמי עם טוויסט. בחירה מושלמת למגוון רחב של אירועים קיציים, אז אם את מחפשת כיוון לדרינק – זה הלוק שלך.
  1. הטרנינג עם הקרופ – חליפה יומיומית למפגש עם חברות או סידורים, כשאת רוצה להיות באווירה ביתית אבל עדיין להיות בטוחה שכולם יודעים שהשקעת.

החליפה הרחבה – הסט הזה הוא הפרשנות של טוונטי פור סבן למפגש בין ביגוד משרדי מחויט ללוק שיקי ולא מתאמץ. מדובר בסט של מכנסיים רחבים וג'קט גדול עם כריות כתפיים וכיסים, שמתחתיו ניתן לשים גופיה או טופ קרופ.