אוגוסט 24, 2021 מאת admin 0

נעליים לנשים – כל הדרכים לרכוש נכון

מגפיים, סניקרס, נעליים גבוהות או שטוחות, צריך לדעת לקנות נכון. בתקופה האחרונה רובנו רוכשות את הנעליים שלנו מרחוק, והטיפים הבאים יעזרו לך לקנות נכון גם מהבית

זוג הנעליים הנכון יכול לשנות את כל הלוק שלנו, וזוג קצת פחות נוח – עלול להרוס יום שלם. כשמדובר על נעליים כולנו מחפשות את הזוג המנצח, זה שיתאים לכל פריט לבוש אבל גם יאפשר לנו ליהנות ממנו בלי לסבול מכאבים. וכשמדובר בהזמנה אונליין, רצוי גם שייראה כמו בתמונה, שיגיע אלינו הכי מהר שאפשר ושייתן לנו תחושה טובה. איך נמנעים מ"נפילות" ומוצאים את הנעליים שתמיד חיפשנו? אלה הדרכים שיעזרו לכן לרכוש נכון:

נעליים לנשים
כל הדרכים לרכישה נכונה של נעלי נשים

1. בחרו באתרים שמציעים משלוח מהיר – נעליים הן צורך עונתי הכרחי, ולמרות שזוג נעליים מנצח יכול ללוות אותנו לאורך מספר שנים, אף פעם לא כיף להזמין סנדלים רק כדי לגלות שהם מגיעים כשצריך כבר לנעול מגפיים. כשאנחנו צריכות זוג חדש בדחיפות, ממש אין לנו זמן לחכות להגעתו. בדיוק בגלל זה, במקרה הזה אתרים ישראליים יכולים להעניק לך יתרון  משמעותי. באתר של רנואר למשל, הזמנת ביגוד ונעליים עם שליח עד הבית לוקחת לרוב עד 5 ימי עסקים, הבדל מרכזי בהשוואה לאתרי נעליים מחו"ל. 

2. אל תתעלמו מלחצן ה"זום אין" – כשמדובר בנעליים, ההבדל נמצא תמיד בפרטים הקטנים. אל תסתפקו בתמונה הגדולה, אלא השתמשו בפונקציית זכוכית המגדלת כדי לבחון לעומק את כל הדיטיילז. אתן ממש לא רוצות לגלות שהנעליים מגיעות עם כפתורים, אבזמים או תוספות שלא בניתן עליהן, ומצד שני – אתן עלולות לפספס פרטים יפים רק כי הסתכלתן על הנעל מרחוק. גם באתר רנואר תמצאו את זכוכית המגדלת המבוקשת.

3. בחרו באתרים שמציעים פתרונות החזרה או החלפה פשוטים – מידה לא נכונה, אצבע שלא מוצאת את מקומה או צבע שלא לגמרי מוצא חן בעיניכן במציאות, יכולים להפוך לעוגמת נפש אמיתית אם תהליכי ההחלפה או ההחזרה מורכבים. זה נכון במיוחד בייחוד בתקופת הקורונה, שבה אנחנו מבצעות רכישות רבות מהבית ולכן עלולות למצוא את עצמנו עם מספר זוגות מגפיים חדשים. 

4. התחילו בקטן – אם מעולם לא קניתן נעליים אונליין, אל תתקבעו על הזוג היקר ביותר. בחרו זוג נעליים במחיר ידידותי ואחרי שתהיו מרוצות מהרכישה, תוכלו להתקדם לדרגת המחיר הבאה באותו האתר.

5. חפשו המלצות – למה לעשות טעויות אם אפשר ללמוד מאחרים? הסתמכו על פירגונים והמלצות של חברות כדי ללמוד אילו אתרים עומדים בהבטחות, היכן הסנדלים הגיעו בזמן ואיפה יש מגפיים שנראים בדיוק כמו בתמונה

.6. ודאו שהפרטים שלכן מאובטחים – בדומה לכל קנייה אונליין, גם במקרה של נעליים חשוב לוודא שאתן רוכשות באתר מאובטח. את המידע הזה תקבלו באזור ה"שאלות הנפוצות" או לאורך תהליך הרכישה.

נעליים לנשים
נעליים לנשים – כך תקנו באונליין בצורה טובה

לעוד מאמרים בנושא אופנה, היכנסו כעת