בושם נשים שאנל
אוגוסט 18, 2021 מאת admin 0

הניחוחות שעשו לנו את 2021: הכירו את קולקציית הבשמים הנכונה ביותר השנה

בשמים הם הרבה יותר מטרנד חולף, ולראייה קיימים ניחוחות אייקוניים שמצליחים לכבוש את המדפים שנה אחר שנה. מחפשת בושם שיגרום לכולם לסובב את הראש? אלה הבשמים הכי נכונים ל-2021

אישה מחזיקה בקבוק של קוקו שאנל
קולקציית בשמי נשים ב-2021 מביאה איתה בשמים מודרניים וחגיגיים.

בניגוד לבגדים, שמאופיינים בריבוי טרנדים ומגמות מתחלפות, בשמים הם העוגן שאנחנו הכי אוהבות. נשים רבות נשארות עם אותו סוג של בושם לאורך שנים ארוכות, וישנם ריחות שפשוט אי אפשר לעמוד בפניהם. אם את רוצה לנסות בושם חדש ועדיין לא איתרת את האחד שלך, מצאנו כמה בשמים שמצליחים לעשות את זה נכון גם ב-2021. הניחוחות שמתאימים לכל מצב רוח, ושיהפכו בקלות גם להעדפה הראשונה שלך.

שאנל מדמואזל Chanel Coco Mademoiselle

הניחוח הפרחוני של שאנל מושפע מתפוז, ברגמוט ומנדרינה, שמשתלבים ביסמין, מימוזה ווניל. נשמע טוב? את לגמרי צודקת. הוא הושק בדיוק לפני 20 שנים, אי שם ב-2001, וחוגג השנה שני עשורים מוצלחים במיוחד. כך שאם את מחפשת בושם יוקרתי, קלאסי ולא כבד מדי, זו ללא ספק הבחירה שלך. כי מה שטוב לקוקו שאנל, טוב גם לנו.

ז'אדור Dior J'Adore

קשה לדבר על בשמים בלי לחשוב על הפרסומת לבושם של ז'אדור, שנתפס ובצדק לאחד מהבשמים היוקרתיים והאהובים ביותר על נשים. מדובר על בושם שמשלב בין פרחוני לפירותי, ומושלם לנשים שאוהבים בשמים בניחוח מתקתק. אנחנו נכבשנו כבר מהפעם הראשונה.

קלואה Chloe   

מחפשת בושם בניחוח נשי שלא משתלט על האווירה, פרשי, קליל והכי שיקי שיש? קלואה הוא הבחירה שלך. זהו בושם שיכול ללוות אותך בהצלחה למסעדה בצהריים וגם לאירוע בערב, ולהשאיר בדיוק את החותם הרצוי לך. לא מתאמץ מצד אחד, כובש ברגע מצד שני.

נרסיסו רודריגז פור הר Narciso Rodriguez for her 

בושם שעונה על כל הציפיות בבקבוקון אחד? מצאנו גם כזה. אם את אוהבת בשמים מודרניים וחגיגיים, אייקוניים אבל כאלה שמרגישים הכי טרנדיים שיש – נרסיסו רודריגז פור הר הוא בושם שכדאי לך לנסות. השילוב של מאסק ופודרה מאפשר לו לבלוט, אבל לא במידה מוגזמת. התאהבנו.

בושםם קוקו שאנל נואר
COCO CHANEL NOIR
לבשמי נשים ב-2021 יש ניחוחות אייקוניים שמצליחים לכבוש את המדפים