מרץ 18, 2024 מאת admin 0

איך הפך טינט למוצר חובה בכל תיק איפור?

בשונה ממוצרי איפור שנמצאים איתנו מאז ומתמיד, כמו שפתון או צללית, טינט הצטרף לרשימה הזו רק בשנים האחרונות. למה זה קרה ואיך רוכשים אותו במחיר משתלם?

איפור חייב להתאים באופן אישי למאפיינים ולתווי הפנים של המשתמשת, ולכן לכל אישה ונערה מתבגרת העדפות ושגרת איפור משלה. עם זאת, ובשונה ממוצרים שלא תופסים את מרכז הבמה, נדמה שאי אפשר היה להתעלם מהצטרפותו של טינט לרשימה. כשאנחנו מדברים על טינט, הכוונה למוצר שמעניק גוון לעור הפנים, בדגש על אזור השפתיים והלחיים. במה הוא שונה ממוצרים אחרים? 

טינט מיועד לספק שני שימושים, ולהחליף למעשה את השפתון והסומק, במקרים בהם אנחנו מעוניינות באפקט טבעי יחסית. כך שבשונה ממוצרי איפור שנועדו לתת מראה מוקפד ועשוי, טינט מיועד לתת מראה שזוף או אפילו מעט שרוף. התוצאה היא של לוק יומיומי ולא מתאמץ, שעדיין מבליט את תווי הפנים. והיות ואנחנו תומכות מאוד בהימנעות מחשיפה עודפת לשמש, אנחנו לגמרי בעד פתרונות שמיועדים למי שאוהבת את מראה ה"הייתי בחוף הים" – אפילו בלי לצאת מהבית.

כיצד נכון להשתמש בטינט?

אחד מהיתרונות הבולטים של טינט הוא שקל מאוד להשתמש בו. לאחר הניעור, תוכלי להניח אותו ישירות על האזורים הנדרשים ולאחר מכן לטשטש על מנת לאפשר לצבע להתאחד עם גוון העור. מי שמעוניינת במראה מודגש וכהה יותר, יכולה למרוח בשלב הבא שכבה נוספת.

האם מדובר במוצר איפור יקר?

רכישת מוצרי איפור באופן קבוע יכולה להסתכם בסכומים לא קטנים, ולכן משתמשות חכמות מעוניינות למצוא דרכים לרכוש תכשירים איכותיים בעלות משתלמת. גם במקרה של טינט, תשמחו לגלות שניתן לבצע רכישות טובות בלי להתפשר על התוצאות. הטינט של סקארה למשל, בשיתוף עם אנה זק, הוא תכשיר איכותי, נוח מאוד לשימוש, בגוון מרשים ובעלות שווה במיוחד. שילוב התכונות שלו אף זיכה אותו במוצר השנה על פי בחירת הצרכנים לשנת 2023. ואגב, אם תרצי השלמה של הלוק, תוכלי להתאבזר במוצרי איפור משלימים מבית סקארה כמו ברונזר, מייקאפ, קונסילר ועוד, במחירים משתלמים.