אוגוסט 17, 2020 מאת admin 0

סוגי טיפולי פנים שאת צריכה להכיר

בוטוקס, מסכה לפנים או פילינג? אם הרשימה הארוכה של טיפולי אסתטיקה גורמת לך להתבלבל, את לא לבד. ריכזנו כמה פתרונות לבעיות עור מובילות, שיעזרו לך להבין מה הכי מתאים למצבך

מי לא רוצה ליהנות מעור פנים זוהר, קורן ונקי מצלקות ופצעונים? המטרה הזו משותפת לכל חובבת טיפולי אסתטיקה, אלא שכדי להגיע אל היעד צריך לבחור בטיפול הנכון. למרות שכולם נקראים טיפול פנים, כל טיפול אסתטיקה כזה הוא בעל מאפיינים משלו. חלקם מתאימים לעור צעיר ואחרים לעור בוגר, חלקם לתחזוק ושמירה ואחרים לשיפור בעיה נקודתית. ישנם פתרונות שתוכלו לבצע לבד במסגרת טיפול פנים ביתי, ואחרים מצריכים הרבה יותר מאשר מסכה לפנים. אז איך בוחרים?

כדי להבין איזה טיפול פנים מתאים לך, חשוב למפות תחילה את הבעיה שאת רוצה לפתור או את המצב שאת רוצה לשמר. בחרנו כמה נושאים עיקריים שמציקים לנשים רבות, לצד טיפול פנים יעיל שמיועד לספק לכל אחד מהם מענה.

טיפולים קוסמטיים לפנים
סוגי טיפולים פנים שאת חייבת להכיר

הבעיה: פצעי אקנה

למרות שהכינוי שלהם הוא "פצעי בגרות", פצעי אקנה יכולים לצוץ כמעט בכל גיל. במקום להתמקד בכיסוי הפנים עם תכשירים ומוצרי איפור שלעתים עלולים להוביל למצב ההפוך, חשוב לבחור טיפול פנים ממוקד שמיועד לפתור את הבעיה. טיפול פנים מקיף שמיועד להעלים פצעי אקנה ולטפל בהשלכותיהם, יתמקד בכמה חזיתות: הוא יתחיל בהבנת מצב העור שלך, יחפש אחר מקורות לבעיה (הורמונלי, תגובה לאיפור וכדומה) וימשיך בתכשירים שמיועדים לשפר את המצב.

פצעי אקנה עלולים גם להשאיר צלקות או לפגוע באחידות העור, ולכן תוכלי למצוא גם טיפול פנים שמתמקד במצב העור אחרי היעלמות הפצעונים.

הבעיה: פיגמנטציה

בעיה נוספת שמדאיגה נשים רבות ומקבלת מענה באמצעות טיפולי אסתטיקה, היא הנושא של פיגמנטציה. מאחר שפיגמנטציה היא לא נושא שיכול להיפתר באמצעות מסכה לפנים או טיפול פנים ביתי, טיפול פנים שמיועד לבעיה מתרכז בדרך כלל בפילינג שמחליק את העור. הפילינג מסיר תאים מתים וחושף שכבת עור בריאה ונקייה.

הבעיה: עור עייף ומקומט

כחלק מתהליך התבגרות טבעי, גם העור שלנו משתנה. במקום עור מתוח ורענן, אנחנו מגלים קמטים שצצים פה ושם, לצד מראה רפוי ועייף. למקרים כאלה פותחו פתרונות אסתטיקה רבים מעולם האנטי אייג'ינג, שמתמקדים בבעיות שונות שהמטופלת רוצה לפתור. תוכלי למצוא בקטגוריה הזו טיפולי בוטוקס, שנשים רבות מבצעות כבר כטיפול מונע לקמטים, לצד פתרונות נוספים כמו טיפולי העלמת נימים, התחדשות התאים והחלקת העור, שמטפלים במראה הכולל שלו. 

לצד כל הטיפולים שפורטו, ייתכן שתרצי גם לרכוש מסכה לפנים. זכרי שכשם שקיימים סוגי טיפול פנים רבים, כך קיימות גם מסכות שונות. הרכישה המנצחת תהיה מסכה לפנים מהסוג שמתאים לעור שלך, ותעזור לך לשמר את המצב ולמנוע מראש בעיות עתידיות שכולנו מכירות.

טיפולים פנים מומלצים
בואי לבחור את הטיפול פנים הכי מתאים לך