מאי 11, 2021 מאת admin 0

שמנו עליהם עין: 5 טרנדים במשקפי שמש שאסור לפספס

אקססוריז חובה – בכל קיץ צריך לשלב בין הגנה על העיניים לבין לוק מלא בסטייל. אילו טרנדים יכבשו את העולם של משקפי שמש לנשים ולגברים בקיץ הקרוב?

אחרי שבקיץ הקודם מיעטנו לצאת מהבית ולכן גם לא הייתה לנו סיבה להתחדש בזוג משקפי שמש, החודשים הקרובים צפויים לשנות את המצב. יצאנו לבדוק מהם הטרנדים בתחום של משקפי שמש לגברים ולנשים שיכבשו את הרחובות כבר בשרב הבא. רמז: רבים מהם מתענגים על העבר, אבל כוללים שדרוג עדכני שהופך אותם להכי נכונים שיש.

משקפי שמש מונחים על ספר
משקפי שמש – אקססוריז שחובה שיהיה לכל אחד
  1. משקפי הטניס – גדולים, בעלי מראה בולט וכאלה שאי אפשר להתעלם מהם על המגרש וגם ברחוב. המשקפיים בקטגוריה זכו לכינוי הזה בשל הדמיון שלהם למשקפי השמש ששחקני טניס נוטים להרכיב, אבל עם טוויסט. אלו משקפי שמש גדולים יותר,  בעלי מראה מרובע ולוק שמזכיר את הסבנטיז. מתאימים לגברים ולנשים כאחד, אנחנו התאהבנו.

  2. העגולים – משקפי שמש לגברים ולנשים בעלי מסגרת עגולה ומראה רטרו. מגיעים בצבע שחור שמתאים לכל תלבושת, או במסגרת זהובה למי שרוצה להרשים במיוחד.

  3. עיני החתול – את הטרנד הזה כבר ראינו, והוא ממשיך איתנו גם לקיץ הבא. השנה אלו משקפי שמש לנשים במראה סקסי ונשי, שלגמרי משדרגים את הלוק הכולל. מגיעים לרוב בשחור, חום או עם פרינט מנומר. מומלץ למי שמחפשת משקפי שמש יומיומיים עם תוספת מיוחדת.

  4. מלבני בהיר – משקפי שמש שלא כל אחד יתחבר אליהם, אבל למי שכן צפוי שדרוג רציני ללוק הכללי. גם כאן, התחושה היא שמדובר על זוג משקפי שמש לנשים שמחזירים אותנו אחורה בזמן. המסגרת שלהם עבה, והגוונים השולטים הם בעיקר צהוב, כתום ובז'. 

  5. הענקיים – אהבתם את משקפי הטניס אבל זקוקים למשהו גדול יותר? משקפי שמש ענקיים הם הטרנד שתרצו לאמץ. הם מושלמים לימים שבהם בא לנו להיראות במיטבנו בלי להתאמץ, לבקרים שבאים אחרי לילה של מעט מדי שעות שינה או פשוט כשמתחשק לכם להרגיש לרגע כמו מפורסמים שהרגע ירדו מטיסה וצריכים להתחמק מהמצלמות.
משקפי שמש מונחים על שולחן
שנת 2021 הביאה איתה מגוון רחב של משקפי שמש