דצמבר 2, 2020 מאת admin 0

תוספות מזון שיקדמו את התזונה שלך צעד אחד קדימה

תזונה נכונה מתחילה בצעדים קטנים, שיקדמו אתכם קרוב יותר אל אורח חיים בריא. אם אתם חוששים משינויים דרסטיים, צירפנו המלצות לכמה תוספות מזון שיעשו את העבודה

רוצים לאכול בריא אבל המחשבה על שינויים גדולים מפחידה אתכם? אתם לא לבד. למרות שכולנו שואפים לאמץ תזונה נכונה, אנחנו ממש לא רוצים שייכנסו לנו לצלחת. זו הסיבה שאנחנו מגלים חשדנות כלפי כל שינוי, מתקשים לסגל הרגלים חדשים ובסופו של דבר מוצאים את עצמנו מוותרים לחלוטין. 

אלא שבמקרים רבים, כל מה שנחוץ כדי לעלות על הנתיב בדרך אל תזונה נכונה, הוא כמה שינויים קטנים שכלל לא תשימו לב אליהם. תוספות מזון חשובות, בריאות ומזינות, שייתכן שאתם אפילו אוהבים. כמה מהן קיבלו את השם המחייב סופר פוד, אבל בפועל מדובר פשוט במוצרים שמגיעים עם חומרים מזינים מהרגיל. 

חלקם עשירים בנוגדי חמצון, אחרים כוללים רכיבים שנלחמים במחלות. ולמרות שלא מדובר כמובן בתרופה, הקפדה על צריכתם לאורך היום יכולה לגרום לכם להרגיש טוב יותר. זכרו: הבסיס נמצא בגיוון. השתדלו לצרוך סופר פוד מסוגים שונים, להעשיר את הצלחת עם תוספות מזון מגוונות, ובמהרה תגלו שאם אפילו נהנים מהדרך.

תוספי תזונה
תוספי מזון שיקחו אותך צעד אחד קדימה

זקוקים לרעיונות?

אספנו כמה סופר פוד שמהווים בסיס לכל תזונה נכונה: 

1. דגים – מקור טוב לחלבון וחומצות שומן אומגה 3, המסייעות במניעה של מחלות לב. הדגים בעלי תכולת אומגה 3 הגבוהה ביותר הם סלמון, מקרל, הרינג, פורל וסרדינים. 

2. עלים ירוקים – ירקות בעלי עלים ירוקים כהים הם מקור טוב לוויטמין A, ויטמין C וסידן, נוסף לסיבים תזונתיים. עם איזה סופר פוד מתחילים? נסו תרד, מנגולד או כרוב. כל השלושה הולכים טוב עם סלט, ודרך נוספת היא לשלב אותם במרקים או תבשילים. 

3. אגוזים – אגוזים הם מקור מצוין לחלבון מהצומח, ובנוסף הם מכילים גם שומנים לא רוויים שמהווים גורם להפחתת הסיכון למחלות לב. היתרון המרכזי של אגוזים הוא בעובדה שאכן מדובר על תוספות מזון בהגדרה. ניתן להוסיף אותם ליוגורט, לשיבולת שועל, לסלט ואפילו לנשנש אותם לאורך היום. זכרו כמובן שאסור להגזים והגבילו את עצמכם לחופן. 

4. דגנים מלאים – קערת דייסת שיבולת שועל מדגנים מלאים היא בדיוק מה שאתם צריכים כדי להתחיל את היום ברגל ימין. דגנים אלה הם סופר פוד שמהווה מקור מצוין לסיבים, לצד ויטמינים מקבוצת B. בנוסף, הוכח שדגנים מלאים מסייעים בהורדת כולסטרול ומספקים הגנה מפני סוכרת ומחלות לב. 

5. יוגורט – קשה שלא לשמוע על יתרונותיו הרבים של יוגורט בכל הקשור לסידן, חלבון ופרוביוטיקה. עם זאת, זכרו שכשמדברים על תזונה נכונה, הכוונה היא לא ליוגורטים בטעמים. יוגורטים מתוקים מכילים תוספת סוכר משמעותית, שלא מועילה בהיבטי תזונה או שמירה על המשקל.

תוספי מזון
תוספות מזון חשובות לבריאות