אוקטובר 26, 2020 מאת admin 0

אקססוריז שאי אפשר לצאת בלעדיהם מהבית

התיק שלנו מכיל אינספור אוצרות, חלקם נחוצים וחלקם קצת פחות, אבל ישנם כמה אקססוריז שפשוט אי אפשר לוותר עליהם. זו רשימת המאסט-הב שלנו

אם להודות באמת, התיק של רבות מאיתנו מכיל קצת יותר ממה שאנחנו זקוקות לו. החל מקבלות ומסמכים ישנים, דרך מוצרי איפור פגי תוקף ועד ארנקים ענקיים שתופסים יותר מדי מקום אבל לא באמת משרתים אותנו כמו שצריך. במקום לשאת משקל מיותר, החלטנו למצוא פתרון אחר. לצמצם פריטים לא נחוצים ולהכניס את אלה שאנחנו אף פעם לא מסתדרות בלעדיהם. זה מה שיצא:

1. קרם לחות לידיים

קרם לידיים מעניק לנו את הלחות הנדרשת לאורך היום, בייחוד בתקופה בה הידיים של כולנו מתייבשות עקב שימוש רב באלכוג'ל. זכרי כמובן ששפופרת נסיעות אחת זה לגמרי מספיק, ואין צורך להעמיס בתיק מגוון רחב של קרמים. את גם ככה תשכחי שהם שם, לא חבל?

שמירה על ידיים היגייניות יותר

2. ארנק קטן

ארנקים גדולים אולי נראים יפה בחנות, אבל בפועל – את באמת זקוקה למיליון כרטיסים, אינספור תאים ובלגן שפשוט אי אפשר למצוא בו כלום? ארנק קטן הוא פתרון נוח שיכול להתאים לכל תיק, ולכלול את מה שאת צריכה באמת ולא אוסף של ניירת. ונכון, לא תמיד קל למצוא ארנקים לנשים שהם גם קטנים וגם יפים, אבל בדיוק בגלל זה עברנו לקנות באתר של צ'וזן. 

עם אתר צוזן, הבית של המותגים המובילים בעולם, תוכלי למצוא ארנק קטן שיעשה רושם גדול מבית המותג שאת הכי אוהבת. באתר תמצאי ארנקים לנשים (וגם לגברים) במגוון סגנונות, גדלים וצבעים, כולל ארנקים של מותגים כמו דזיגואל, סופרפריידיי, לונגשאמפ ועוד. ומרוב שהם כל כך יפים, תוכלי להיות בטוחה שאף פעם לא תשכחי לשים אותם בתיק.

3. תכשיט אחד ש"מעביר" אותך לחלק הבא של היום

עוברת מפגישה במשרד לארוחת ערב עם חברים? לפעמים כל מה שצריך הוא לא בגד חלופי ואפילו לא נעליים שונות, אלא תכשיט אחד שיעזור לך לעשות רושם. שרשרת גדולה או עגילי חישוק גדולים, יכולים לעשות את כל ההבדל. 

4. משקפי שמש

במדינה חמה כמו שלנו, ממש לא צריך לפרט. כשהשמש מפציעה גם בימי החורף הקרים, משקפי שמש הם לגמרי הפתרון שלך. וזו כמובן גם דרך מתוחכמת ומלאת שיק להסתיר פגמים, כתמים או בקרים שבהם לא היה לך זמן להתארגן.

שמרי אותם צמוד ללב

5. קרם הגנה לפנים

בהמשך לסעיף הקודם, עוד פריט שמומלץ שלא לוותר עליו טיפולי הגנה לפנים. כשיש מגוון רחב כל כך של פתרונות כמו סטיק או תרסיס, כבר אין תירוץ להימנע מהגנה על העור.

7. דיאודורנט

אין זמן למקלחת במהלך יום ארוך? אין בעיה. תוכלי להצטייד גם בחבילת מגבונים, כדי להימנע מריסוס הדיאודורנט על עור רטוב ולתת לעצמך תחושה טובה.

מומלץ לשמור על ארוחות מאוזנות לאורך כל היום

8. חטיפי בריאות

לפני שאת יוצאת מהבית תמיד מומלץ לקחת איתך חטיפי חלבון או מאכלי סופר פוד שניתן לשמור בתיק, חשבון לאכול בצורה מאוזנת לאורך כל היום גם אם את בריצות מתמשכות לאורך כל היום.