אוגוסט 17, 2020 מאת admin 0

סוגי סופר פוד שאת חייבת להכיר

תזונה נכונה מתחילה בבחירת אוכל בריא, שיעזור לך לא רק להיראות טוב אלא גם להרגיש מצוין. אם טרם יצא לך להכיר את היתרונות של סופר פוד, אין ספק שאת צפויה להתאהב

סופר פוד, או "מזון על", הוא למעשה קטגוריה שלמה של מזונות שעולים לכותרות יותר ויותר בשנים האחרונות. הסיבה לכך היא המודעות ההולכות וגוברת לכל הנושא של תזונה בריאה, מתוך ההבנה שהכנסת אוכל בריא הביתה יכולה לגרום לנו להרגיש טוב יותר מאינספור בחינות. 

מכיוון שרבות מהבעיות שאנחנו מתמודדות איתן מושפעות מתזונה, תוכלי למצוא בחנויות סופר פוד לפצעי אקנה, לאיזון הלחצים, להתמודדות עם קשיי עיכול ועוד. המשמעות היא שבין אם את מנסה למצוא פתרונות איך להראות טוב יותר ולרדת במשקל ובין אם לנקות רעלים מהגוף, תמיד תגלי סופר פוד שיוכל לעזור לך. מכיוון שמדובר בקבוצה מכובדת, דגמנו כמה "חברים" מייצגים שכדאי לך להכיר:

  1. עלי מנגולד

עלי המנגולד הם סופר פוד ששייך לקבוצת העלים הירוקים, וניתן למצוא בו גם חברים נוספים כמו תרד, רוקט ועוד. עלי מנגולד הם אוכל בריא וטעים שיכול להשתלב נהדר בפשטידות לדוגמה, והיתרון העיקרי שלהם הוא באיזון רמות החומציות בקיבה שלנו. 

תזונה
עלי מנגולד נועדו לאזן רמות חומציות בקיבה שלנו
  1. שמן קוקוס

תזונה נכונה מתחילה בשיפור תהליך העיכול, ומתן דגש לרכיבים שיעזרו לוויטמינים להיספג טוב יותר בגוף שלנו. שמן הקוקוס הוא סופר פוד שתורם בתהליך הזה, ומסייע גם למערכת החיסונית ואפילו למראה העור. כך שאם חיפשת סופר פוד לפצעי אקנה, זה בהחלט יכול להיות חלק מהפתרון עבורך.

מזונות על
שמן קוקוס לשיפור תהליך העיכול
  1. זרעי צ'יה

בלוגריות התזונה כבר משלבות אותם מזמן בשייקים שהן צורכות, אבל יש להם יכולות שמתעלים הרבה מעבר למראה הפוטוגני שלהם. את השם שלהם שמענו יותר ויותר רק בשנים האחרונות, ואחרי שתשמעי על יתרונותיהם הרבים אין ספק שתמהרי להצטייד בהם. זרעי צ'יה הם מאגר נפלא לאומגה 3, סיבים תזונתיים ואפילו נוגדי חמצון. אם את לא צורכת דגים זה בהחלט פתרון חובה, ותוספת נהדרת לכל תפריט תזונה נכונה. 

סופר פוד
זרעי צ'יה- פתרון חובה ותוספת נהדרת לכל תפריט תזונה נכונה
  1. ספירולינה

עוד סופר פוד ששומעים עליו לא מעט הוא הספירולינה, שהפכה לחלק בלתי נפרד מהתפריט של כל מי שמחפש אוכל בריא. האצה הזו היא תוספת נפלאה נוספת בשייקים, ומומלצת במיוחד בזכות רמות ברזל וחלבון גבוהות יחסית. מי שמעוניינת לרדת במשקל תשמח לגלות שספירולינה תורמת גם לחילוף החומרים, אז אם עדיין לא ניסית – הגיע הזמן להעמיק את ההיכרות.

כמו שכבר ציינו, הדוגמאות הללו הן רק הצצה אל העולם של סופר פוד. כך שאם את מתעניינת בנושא של תזונה נכונה, מומלץ שתכירי גם מזונות נוספים. כל אחד מהם כולל יתרונות שונים, וטרם השימוש חשוב להכיר את המינונים שמתאימים לך. היוועצי עם תזונאית אם אינך בטוחה.

תזונה נכונה
ספירולינה- מומלצת במיוחד בזכות רמות ברזל וחלבון גבוהות