אוגוסט 16, 2020 מאת admin 0

הכיני את גופך לקיץ: המדריך להסרת שיער בצורה קלה ומהירה

להיות מוכנה לים, לבריכה או למפגש עם חברים, בלי לחשוב פעמיים על מה שאת לובשת. רגע לפני היציאה הבאה, באנו לעשות קצת סדר בנושא של טיפולי אסתטיקה להסרת שיער מיותר

כל בילוי בים גורם לך לחשוב פעמיים והארון שלך מסודר לפי ארוך וקצר? כנראה שהנושא של הסרת שיער עדיין מעסיק אותך ברמה היומיומית. כשהטמפרטורות עולות והחום שובר שיאים, מכנסיים קצרים או קפיצה לבריכה תמיד נשמעים כמו רעיון מוצלח. אלא שעבור לא מעט נשים, כל בילוי כזה מתחיל עם טיפול הסרת שיער כזה או אחר. מה שעלול להפוך למאבק מתיש במיוחד.

ככלל, טיפולי הסרת שיער מתחלקים לשניים – אלה שצריך לבצע פעם אחר פעם, לעתים אפילו מדי יום, ואלה שמאפשרים לקחת הפסקה עד המפגש הבא עם הקוסמטיקאית. כדי לבחור טיפול אסתטיקה שמתאים עבורך, החלטנו לדבר קצת על היתרונות של כל אחד מהם.

הסרת שיער
בואי ללמוד איך להסיר שיער בצורה קלה ומהירה

טיפול הסרת שיער לתקופה קצרה: מה עובד ומה פחות?

גילוח – מה עדיין לא נאמר על גילוח? השיטה הוותיקה הזו נמצאת איתנו כבר תקופה ארוכה, ועל אף העלייה של טיפולי הסרת שיער לצמיתות, נראה שהיא עדיין לא הולכת לשום מקום.

יתרונות: מהירה, קלה, ניתן לעשות אותה לבד ומכל מקום, אפילו במהלך חופשה. לא מחייבת המתנה עד לצמיחת השיערה, וכמובן גם זולה יחסית.

חסרונות: מחזיקה לזמן קצר מאוד, צריך לחזור עליה פעם אחר פעם, ואם אין לנו זמן – התוצאה עלולה להיות קוצנית.

שעווה – טיפול הסרת שיער שניתן לעשות לבד או אצל קוסמטיקאית, ומעניק תוצאות ארוכות יותר מאשר גילוח.

יתרונות: מאפשר להסיר שיער בצורה נרחבת יותר, ללא קוצים ולתוצאות שמחזיקות מעמד לכל החופשה.

חסרונות: מכאיבה, מחייבת מספר התנסויות כדי להגיע לתוצאות טובות.

טיפולי הסרת שיער לצמיתות: מה חשוב לדעת?

הסרת שיער לצמיתות בלייזר – טיפול הסרת שיער נפוץ, שעובד באמצעות קרני לייזר ייחודיות. בניגוד לטיפולי חיזוק שורש השערה, שמבוצעים על שיער הראש, כאן המטרה היא להחליש את שורש השערה ולהביא לעור חלק. 

יתרונות: טיפול שמעניק תוצאות לאורך זמן, ולכן מאפשר להימנע מההשתעבדות לשיטות השונות.

חסרונות: עלות גבוהה, תוצאות שנגלות רק לאורך זמן, עשוי להכאיב, מחייב פנייה אל אנשי מקצוע אמינים, אינו מתאים לבעלי שיער גוף בהיר או בעלי עור כהה במיוחד.

הסרת שיער לצמיתות עם ILP – טיפול אסתטיקה המיועד לצורך הסרת שיער, ופועל על ידי קרן אור אינפרא אדומה. גם כאן, לא מדובר בטיפולי חיזוק שורש השערה אלא בטיפול ההפוך.

יתרונות: בדומה ללייזר, גם ILP מעניק תוצאות לאורך זמן. עם זאת, בניגוד אליו, מתאים גם לבעלי עור כהה.

חסרונות: פחות יעיל בהסרת שיער באזורי גוף גדולים, ולכן רבים משתמשים בו בעיקר לאזורים קטנים יחסית.

שעווה, רצועות שעווה להסרת שיער
בואי לקרוא כמה עובדות מעניינות על הסרת שיער