אוגוסט 13, 2020 מאת admin 0

שיער מתולתל: כמה תסרוקות קלות לשיער מתולתל

כולנו יודעות ששיער מתולתל מגיע עם אופי משלו, ולכן לא תמיד קל "לרסן" אותו. בדיוק בגלל זה אספנו כמה תסרוקות לשיער מתולתל, ששומרות על המראה שלו ואפילו קלות ליישום

תסרוקות הן אף פעם לא דבר פשוט, אבל עם תסרוקות לשיער מתולתל נדמה שהאתגר מורכב כפליים. בניגוד לשיער חלק, שיער מתולתל ממש לא ממהר להיכנע לתכתיבים שלנו. בגלל זה, כדי ליהנות ולהצליח עם תסרוקות לשיער מתולתל, חשוב לבחור בפתרונות שמתאימים במיוחד בשבילו. 

התסרוקות הבאות הן פשוטות וקלות, ולא נדרשות יותר מכמה דקות לצורך הכנתן. ממש לא מדובר בתסרוקות מהעולם של תוספות שיער או אינספור סיכות, וגם לא בתסרוקות שמושכות את השיער ומכאיבות לראש. כך שאם חשבת על פתרונות איך לשמור על שיער בריא ולהימנע מכאב אך גם לצאת עם תסרוקת מרשימה, הגעת למקום הנכון. 

תסרוקות לשיער מתולתל
בואי ללמוד איך לעשות תסרוקות מהממות
  1. סיכת צד עם שיער פזור

מחפשת תסרוקות לשיער מתולתל שיאפשרו לך להישאר עם פזור אבל גם להרגיש קצת יותר מיוחדת? זו האחת שלך. בניגוד לבעלות שיער חלק שצריכות תוספות לשיער בשביל הנפח, את כבר הגעת איתו מהבית. אז בואי וננצל את זה! 

מה עושים? יוצרים שביל צד בולט ובצד הנגדי תוקעים סיכת סבתא אחת, באזור שמאחורי האוזן, כדי להדגיש את חוסר הסימטריה. את הסיכה תוכלי להסתיר עם כל סיכה גדולה אחרת שיש לך, שלא הייתה כמובן מצליחה להחזיק מעמד ללא העזרה של הסיכה הקטנה שתחתיה. דקת עבודה אחת ואת מוכנה לצאת! 

  1. קוקו עם הרמת פוני

מרגישה שכשאת אוספת את השיער לקוקו, הנפח מתרכז בעיקר בצד האחורי של הראש? תוכלי לאזן את המצב בקלות. הפרידי וסרקי את החלק הקדמי של השיער לכיוון המצח (דמייני שיש לך פוני, זו כמות השיער שיש לקחת). בשלב הבא, החזירי אותו למקומו, אבל הרימי אותו מעט כדי שלא יישאר שטוח. חזקי אותו במקומו עם סיכת סבתא, ולאחר מכן עשי קוקו כרגיל. תוכלי להשתמש בטיפ הזה בכל פעם שאת עושה תסרוקות לשיער מתולתל שמצריכות הרמה של השיער, או פשוט כשבא לך שהוא לא ייכנס לעיניים.

  1. "עגבנייה" עם ספוג לשיער

רוצה לעשות "עגבנייה" בשיער אבל הוא לא מסתדר? ברוב החנויות למוצרי שיער תמצאי ספוג לשיער, שנראה כמו גומייה נפוחה. הכניסי לתוכו את השיער שלך, סדרי אותו סביב הספוג וחזקי באמצעות גומייה. תקבלי עגבנייה מרשימה תוך שניות, שמתאימה גם לשיער מתולתל וקצר!

טיפ קטן לסיום, זכרי שגם לשיער שלנו צריך לדאוג. אם את מתקשה במציאת תסרוקות לשיער מתולתל בגלל בעיה של נשירת שיער, קשקשת וכדומה, פני לייעוץ רפואי. לפעמים שינויי תזונה או שינויים הורמונליים מובילים גם לשינויים בשיער שלנו. בדקי את כל האפשרויות כדי להיות בטוחה.

שיער מתולתל
תסרוקות קלות שאת חייבת לנסות