אוגוסט 6, 2020 מאת admin 0

הזעת יתר: טיפול בוטוקס חדש לקראת החום הקרב

הזעה מוגברת גורמת למבוכה, אי נעימות וקושי בהתנהלות היומיומית. טיפול בוטוקס ייעודי למניעת התופעה, יעזור גם לכם לעבור את החודשים החמים בצורה היבשה ביותר

הזעה היא דרך טבעית של הגוף לקרר את עצמו, אבל לא כולם מזיעים באותו האופן. בזמן שרוב האנשים מתמודדים עם הזעה ביעילות, ישנם מי שמצריכים לחיות עם הזעת יתר. הזעת יתר היא למעשה הזעה מוגברת, שמתרחשת בשל העובדה שבלוטות הזיעה באותו האזור עובדות יתר על המידה. ולמרות שמדובר בבעיה אסתטית שלא מגיעה עם השלכות רפואיות כלשהן, מובן למה מי שסובל ממנה מחפש ללא הרף אחר פתרונות.

הזעה מוגברת יכולה להתבטא באזורי גוף שונים, החל מבתי השחי, דרך כפות הידיים ועד לגב. במצבים של יציאה מהבית, היא מצריכה כמובן התמודדות עם כתמי זיעה, החלפת בגדים לעתים קרובות וכדומה. במקרים מורכבים הזעת יתר מובילה אפילו לחשש מקרבה לאנשים אחרים, כמו בזמן לחיצות ידיים או שימוש בציוד משרדי משותף.

הזעת יתר
הטיפול החדש להזעת יתר

מה עומד מאחורי הזעת יתר?

לרוב, הזעה מוגברת מופיעה אצל אנשים כבר בגיל הנעורים, ואיננה מקושרת לגורם כזה או אחר. הזעת יתר שמופיעה באמצע החיים היא תופעה שמומלץ לפנות לגביה לרופא, כדי לבחון אם לא עומדת מאחוריה סיבה רפואית. לאחרונה עולה לדיון שאלת הקשר בין לייזר וטיפולי הסרת שיער לבין הזעה מוגברת, אך טרם ישנה תשובה חד משמעית בנושא. עם זאת, טרם כל ביצוע טיפול הסרת שיער לצמיתות, בין אם באמצעות לייזר או בדרכים אחרות, חשוב לפנות לייעוץ מקצועי כדי לבחון את ההשפעות שרלוונטיות עבורכם.

האם בוטוקס הוא אפקטיבי עבור הזעה מוגברת?

קיימים סוגי טיפול שונים עבור מי שסובל מהנושא של הזעת יתר, אבל חלקם אינם באמת מציעים פתרון יעיל. דיאודורנטים שונים שחוסמים את הזיעה, הם פתרון נקודתי ושולי שלא עובד עבור כולם. ניתוחים, שהיו נפוצים יחסית עד לשנים האחרונות, עלולים להוביל להזעה מפצה מנקודות אחרות בגוף.

על רקע כל אלה, בוטוקס הפך לבשורה אמיתית עבור הסובלים מהזעה, ואם גם אתם נמצאים ביניהם – כדאי שתכירו את יתרונותיו. בוטוקס ידוע כרכיב בטיפולים אסתטיים שונים נגד קמטים, אבל מתברר שיש באפשרותו להשפיע גם על בלוטות הזיעה. טיפול בוטוקס נגד הזעת יתר מבוצע על ידי הזרקתו של החומר אל העור באזור בית השחי, והוא מפחית את הזיעה במקום באופן דרמטי תוך פרק זמן שבין שבוע לשבועיים ועד לתקופה של כ-8 חודשים. 

טיפול באמצעות בוטוקס נמצא כיעיל גם באזור כפות הידיים, אבל במקרה הזה מדובר בטיפול מורכב וממושך יותר. מסיבה זו, חשוב מאוד להתייעץ לגביו עם גורמים מקצועיים. עם הפסקת השפעת הטיפול ניתן לחזור עליו פעם נוספת, וכמו שאפשר לנחש – הוא פופולארי בעיקר בחודשי הקיץ החמים.

הזעה
טיפול בוטוקס להזעת יתר