אוגוסט 6, 2020 מאת admin 0

הסרת שיער בלייזר: הכירי את השיטות המומלצות להסרת שיער בלייזר

הורדת שיער בלייזר היא אחד מהטרנדים החזקים בעולם של אסתטיקה, אצל גברים ונשים כאחד. אילו שיטות נפוצות ומומלצות קיימות בשוק ולמי כל אחת מהן מתאימה?

הסרת שיער היא אחת מהמטלות הפחות חביבות על נשים רבות. פעולות כמו גילוח ושעווה, שהיו הדרכים המובילות להסיר שיער בעבר, גוזלות זמן ומכאיבות, והתוצאה שלהן נשמרת רק לתקופה קצרה. כתוצאה מכך, מי שרצתה ליהנות מהתוצאות ברמה היומיומית, מצאה את עצמה משקיעה בהן לא מעט משאבים. 

במצב כזה, קל להבין מדוע הסרת שיער בלייזר הפכה להצלחה מסחררת, עם כמות לקוחות שרק הולכת וגדלה. להבדיל מכל שיטת הסרת שיער אחרת, הורדת שיער בלייזר מבטיחה תוצאות לטווח ארוך, וכך מאפשרת להיפטר מהתלות בפתרונות הסרת השיער הזמניים. מי שבוחרת בפתרון אמין של הורדת שיער בלייזר, יכולה לשים מאחור את ההתעסקויות המיותרות בכל פעם שהיא רוצה ללכת לים, לבריכה או פשוט לשים שמלה קצרה. 

ועם זאת, להבדיל מכל טרנד ביוטי או אסתטיקה שאפשר לרכוש בלי לחשוב פעמיים, הורדת שיער בלייזר היא פתרון שחשוב להתייחס אליו אחרת. מצד המטופלת, מדובר בהשקעה כספית לא מבוטלת. מצד הגורם המבצע, מדובר בתהליך שמחייב ידע מקצועי נרחב ויכולת שליטה במכשור הרלוונטי. מסיבה זו, לפני שאתן מתחייבות לתהליך הורדת שיער בלייזר, חשוב שתעשו "שיעורי בית" ותמצאו את השיטה שבאמת מתאימה לכן.

הסרת שיער
כבר לא צריך יותר שעווה- התקדמו ללייזר.

אלו השיטות המומלצות בתחום:

  • אפילציה – שיטת הסרת שיער שמתאימה בעיקר לאזורי גוף קטנים כמו הפנים. השיטה כוללת שימוש במחט שמוחדרת אל זקיק השיערה, מחממת את כלי הדם שלו ומונעת ממנו את האפשרות להזין את הזקיק. מדובר בשיטת הסרת שיער שמתאימה גם לשיער בהיר אבל במצבים מסוימים, כמו שינוי הורמונאלי, השיער עלול לחזור.
  • הסרת שיער בלייזר – הורדת שיער בלייזר נעשית על ידי שימוש בגל אור אחיד שנספג בשיערה ומחמם אותה. תוצאות הטיפולים משתנות בהתאם לגוון העור, לצבע השיערה, לצפיפות שיער הגוף ולמאפיינים ייחודיים נוספים. מסיבה זו, נדרשת הבנה מקסימלית ומקצועיות מצד המטפל.
  • IPL – שיטת הסרת שיער שדומה ללייזר, אלא שבמקרה הזה נעשה שימוש במספר גלים שמותאמים למצב ולמאפיינים האישיים של המטופלת, אשר חלקם פורטו בסעיף הקודם. 

איך בוחרים בשיטת הסרת שיער?

ההצלחה של טיפולי אסתטיקה בתחום הסרת שיער, בין אם מדובר על הסרת שיער בלייזר או על כל שיטה אחרת, מבוססות במידה רבה על המקצועיות של מכון הסרת השיער ועל היכולת שלו להתאים עבורכם את הטיפול האולטימטיבי. כשם שאין אף טרנד ביוטי שמתאים לכולם, כך גם אין שיטה מנצחת אחת להסרת שיער. המשמעות היא שלפני כל התחייבות לטיפול כזה או אחר, חשוב לערוך היכרות עם סוג הטיפול, התאמתו למאפיינים שלכן והמקצועיות של המקום אליו אתן פונות.

הסרת שיער
בואי הסירי שיער לצמיתות באמצעות לייזר.